zondag 13 februari 2011

Geluksvogel


Deze post is voor J.

Dit klinkt een beetje raar, na alles wat er is gebeurd (lees vorige post 'Onverwacht') maar ik moet even melden dat ik toch wel een echte geluksvogel ben. Waarom? Vanwege J.
Die lieverd heeft speciaal voor mij, als soort van aandenken aan mijn eerste zwangerschap een ketting voor mij gekocht. Een hele mooie, zilverkleurig. Het bestaat uit een hanger in de vorm van een cirkel met daar twee keer in gegraveerd "Love is all around you". Zo symbolisch want ons sprotje (zo noemden we het vruchtje toen alles nog goed leek te gaan) was inderdaad omgeven door liefde van zijn/haar papa en mama. Ik pinkte wel een traantje weg. Mijn lieve schat gaf me precies wat ik nodig had...

En toen dit weekend. Ik dacht dat we gewoon even samen naar mijn opa en oma gingen... maar nee, meneer had een hele verrassing voor mij in petto. Omgeven door Opa, oma mij oom en tante ging hij opeens voor mij op de knieën! Nu had hij mij al eerder ten huwelijk gevraagd, maar door de verhuizing werden die voorbereidingen op een laag pitje gezet. Maar mijn schat vroeg mij afgelopen zaterdag wederom ten huwelijk en dit keer had hij zelfs de datum al vast gelegd bij de gemeente. Dus mag ik trots aankondigen dat ik op 4 JULI dit jaar mevrouw J. wordt!! Dus, heel erg fijn weekend gehad en lieve J. Ik houd ontzettend veel van je, bedankt voor alle steun en troost die jij me bied.

10 opmerkingen:

  1. Aaaah, wat lief allemaal van J.!!!
    Veel geluk samen, op naar 4 juli!!
    Liefs, Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepie de poepie! Meis het is je gegund, dubbel en dwars na al het verdriet!! En het verdriet zal soms onverwacht de kop op steken. Maar gaande weg vindt dat zijn weg..believe me..Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, mevrouw J.! Na alle tegenslag weer een lichtpuntje. Toch? Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super! Tel maar af naar 4 juli en geniet ervan en van elkaar natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooo zooo leuk lief !!!

    veel succes en alvast een prachtige trouw gewenst

    groetjes Dietlinde van Lovelylinde
    ------------------------------------------
    http://www.facebook.com/pages/Lovelylinde/110467429009284?ref=ts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ontzettend lief! En een heel mooi iets om naar uit te kijken na de moeilijke periode. Fijn ook dat je blog weer actief is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)


    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel hartelijk gefeliciteerd met zo'n mooi en liefdevol aanzoek. Super van je lieve man hoor. En ik hoop dat je volop kan genieten van de aanloop naar jullie huwelijk, ondanks alle verdriet.
    Lieve groet.
    CasaDiMama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heee, ik zat even op je blog te kijken. Het is al bijna zover! Veel succes en plezier met de laatste voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen