donderdag 2 september 2010

Time 4 tea

Wat een leuke post dag. Niet alleen is de nieuwe bank eindelijk gearriveerd (foto's volgen morgen) maar ook had ik een lekker dikke enveloppen. Mijn pakketje van de High Tea Swap was binnen.
En leuk!
Ik ben een echte theeleut dus toen ik las over deze swap op Swap-Bot kon ik het ook niet laten om me in te schrijven. Mijn allereerste swap! En dan meteen vertraagt door ziekte, yep... ik ben nog steeds een wandelende snotfabriek -excuseer mijn woordkeuze maar zo voelt het) Het vervelendste is nog wel dat mijn verkoudheid wordt vergezeld door een flinke scheut hoofdpijn iedere keer dat ik mijn neus snuit, nies of adem haal.
Maar goed, wel dus leuk om als je ziek bent post te krijgen. Ik ontving mijn High Tea pakket van Kyra met daarin verschillende smaakjes thee waarvan 'marshmallow' toch wel mijn favoriet. Ik moet bekennen dat ik echt verslaafd ben aan spekjes. Serieus, ik heb helemaal geen zoetekauw. Ik mag mezelf zelfs tot één van de weinige vrouwen rekenen die niet van chocolade houdt. Maar spekjes vind ik echt goddelijk! En marshmallow thee vind ik dan ook super. De geur alleen al doet me weer verlangen naar een grote zak spekjes.
Verder vond ik in het pakket hele vrolijke servetten en uitnodigingen voor mijn High Tea moment. En ook nog een kaartje met daarop een *yum yum* recept voor cheesecake, en dat heb ik nog nooit op!
Omdat mijn swap-partner niets heeft met sieraden (en ik ook niet, dus nogmaals *whoehoe*) koos zij ervoor om voor mij een super leuk omkeerbaar schortje te maken. Aan de ene kant een hele vrolijke print en aan de andere kant denim. Ik ben er nu al helemaal verzot op.
Dus bij deze Kyra heel erg hartelijk bedankt voor het mooie pakketje. Ik werd er helemaal vrolijk van en knapte er zelfs een beetje van op :)

6 opmerkingen:

  1. Veel beterschap snotfabriekje ;)
    Grappig woord :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die thee verslaving.
    Vind de kauwgomballenthee van de AH ook zo lekker ruiken.

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het je weer happy maakte! Enojoy!!

    Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana. Wat een leuke blog heb je zeg, leuk om te lezen. Ik wens je beterschap met je gesnotter en toch een fijn weekend met veel zon want dan heb ik het ook.:-)( Ik denk namelijk dat we niet zo ver van elkaar wonen) Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, en er is nog een verrassing voor je ... op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen