dinsdag 31 augustus 2010

Uche, uche *snif*

Hatsjoe!!! Ja jullie horen het goed. Ik ben geveld door een verkoudheid waar je u tegen zegt, al spreek ik mijn verkoudheid niet zo deftig aan.
Nee ik scheld hem eerder de huid vol want oh wat heb ik een hekel aan verkouden zijn.
Van de andere kant, ik vind het dan wel weer lekker om lui op de bank te liggen haken, het schiet alleen niet erg hard op aangezien ik halverwege iedere toer weer mijn neus moet snuiten.

Wat ik nog even wilde laten zien is dit mooie uiltje wat ik heb gewonnen in de Give-Away van Yara. Ik vind hem echt zó leuk. Lekker vrolijk.

Oe, en dat hele mooie opbergdoosje. mijn tante won het op de kermis en verblijde mij met dit mooie bakje. En dan zeggen ze dat ze op de kermis alleen rommel weggeven.

Veel tijd achter de computer lukt me nu niet, dus vandaar deze korte post. Ik ga weer even mijn neus snuiten en nog eens rondkijken op jullie blogs. Als ik beter ben komen er weer nieuwe creaties.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Adriana,

    ai een verkoudheid, tja het is er écht het weer ook al voor hé,
    en wat leuk dat je tante naar de kermis gaat hé, hihi.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan kan ik alleen maar zeggen: beterschap :) Niets is vervelender dan een verkoudheid. Hoop dat je snel weer opknapt.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgensmij heerst het... ik heb t ook en hoor t wel meer :( Ook zo'n erge keelpijn en hoesten?
    Beterschap!!
    Liefs Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!! En dat uiltje is inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Het uiltje is lief!!!!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, Beterschap!!!

    Wat en gaaf doosje!!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap! Wat een prachtig uitje zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snel weer beter worden hoor.Ik geniet van jouw blog.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa hij is aangekomen wat fijn hoe gaat het met hem ?? ik mis hem wel hoor en veel beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen