donderdag 12 augustus 2010

Post post post Whoehoe!

Lieve lezers, jullie vinden mij vandaag in een hele goede bui. Komt het door het mooie weer buiten... nee, komt het dan doordat je lieve vriend bijna thuis is van zijn werk... ook, misschien komt het wel door mensen die zo enthousiast reageren op de Knuffels voor Congo actie... mwah.
Natuurlijk maken alle bovenstaande dingen mij echt héél erg gelukkig, maar de reden dat ik zo goed gemutst ben is vanwege de post die vandaag in de brievenbus zat.

Werd ik al een paar dagen heel erg nieuwsgierig gemaakt door Marjo van Freubelmeisje en Roos van Freubeldingetjes... vandaag werd mijn (on)geduld dan eindelijk beloond.

Woest heb ik gevochten om de enveloppe open te maken want ik brandde echt van nieuwsgierigheid en uiteindelijk vielen er echt hele leuke cadeautjes op mijn tafelblad. Zo kreeg ik o.a. een heel mooi tasje van Marjo voor de P.I.F. (waar ik ook nog mensen voor zoek :P ) en van Roos een supermooi armbandje en nog wel in mijn lievelingskleur ook: Groen! (ik won de troostprijs in haar Give-Away)

Verder hadden beide dames een heel erg lief kaartje bijgesloten en nog wat leuke knutselspulletjes. Ik ben in ieder geval echt heel erg in mijn nopjes met de leuke cadeautjes.

Nou Marjo, nu is het aan mij om jouw lekker nieuwsgierig te maken. Want zoals het hoort kun jij binnenkort een cadeautje van mij in de brievenbus verwachten :P

Verder heeft zich eindelijk een volger aangemeld op mijn Twitterpagina! Whoehoe, ik zal dus in de toekomst daar ook maar wat vaker een berichtje plaatsen om jullie nog beter op de hoogte te kunnen houden. De komende tijd is het thema op de Twitterpagina de streekfair waar ik naar toe werk en de Knuffels voor Congo actie.

Lieve bezoekers, hebben jullie trouwens ook in de gaten dat je je nog maar tot zondag hebt om deel te nemen aan mijn allereerste Give-Away. Dus meld je nog snel aan en maak kans op de leuke prijs.

Naast opruimen en met post stoeien heb ik me ook nog op een heel leuk patroon gestort voor een speldenkussentje. Ik werk sinds de laatste paar dagen wat vaker met vilt en wilde ook eens proberen hoe de feston steek me beviel bij een gevuld werkje... dan kan ik namelijk straks ook Knuffels van vilt maken voor Congo. Ik heb een heel gaaf patroontje uit een oude Ariadne voor een leuke konijnen knuffel van vilt die ik zeker wil gaan uitproberen.

Ik heb trouwens besloten om de looptijd van de Knuffels voor Congo actie te verlengen. Ik begin met inzamelen vanaf November, maar je kunt knuffels blijven insturen tot en met eind december, dan gaan ze aan het begin van het nieuwe jaar naar Den Haag.

5 opmerkingen: