zaterdag 7 augustus 2010

Leuke post

Wat een leuke post had ik vandaag weer. Een tijdje terug deed ik mee aan de Give-Away van Ingthings waarin zij hele mooie zelfgemaakte speldenkussentjes verlootte én ...ik had prijs.

Laat ik nou net heel hard een nieuw spelden/naalden kussen nodig hebben. Ik vind hem echt supermooi, hele mooie kleuren heeft ze gebruikt voor dit kleine kunstwerkje. Ik ben bang dat ik het haast zonde ga vinden om hier spelden in te prikken.

Echt heel erg bedankt voor dit mooie speldenkussen Ingrid, ik ben er echt superblij mee!

Verder wil ik nog even snel het resultaat van mijn kunsthars projectjes met jullie delen. Ik heb er twee ringen mee gemaakt. Van die heerlijke opzichtige ringen.

Ik geef toe dat het nog niet bepaald hoogstandjes zijn, wat sieraden betreft of wat betreft afwerking maar onthoud alsjeblieft dat ik nog nooit eerder met dit materiaal heb gewerkt en ik heb één grote hindernis... namelijk mijn gebrek aan geduld.

Ik denk niet dat ik echt vaak met kunsthars ga werken. Het is namelijk echt gruwelijk stinkspul. Zelfs met deuren en ramen open slaat de vieze lucht op je adem.

In alle eerlijkheid werk ik sowiezo liever met natuurlijke materialen.

Als laatste wil ik jullie nog even verzoeken mijn Knuffels voor Congo post te lezen. Het is namelijk zo gemakkelijk om kinderen uit arme landen gelukkig te maken en in die post kun je precies lezen wat je kunt doen. Wat ik echt heel gaaf zou vinden is als je een beetje reclame wilt maken voor het Knuffels voor Congo project op je website.

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!
    en superleuke ringen =)
    liefs vera,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, proficiat...Wat superleuk!!
    Oh, en die ringen zijn mooi!! Ik vind grote ringen superleuk!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dat zijn zeker hele leuke speldenkussens.

    Ik vind je harsprojectjes erg geslaagd, knap voor een eerste keer want het lijkt me niet makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog heb je, mooie dingen maak je ook!!
    Groetjes, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt toch met de hars!

    Gefeliciteerd met de give a way.
    Leuk kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen