dinsdag 17 augustus 2010

Yahtzee boekje

Vandaag een korte post, heb namelijk beetje tijdgebrek. Heb de hele dag geknutseld aan een verjaardagscadeau voor mijn oma.
Ik maakte voor haar een handig notitie-boekje waar ze de score van ieder potje Yahtzee in bij kan houden. Tijdens ieder bezoek moet er namelijk wel zo'n spelletje worden gespeeld, en oma kan zo genieten (vooral als ze wint) en daarom vond ik het heel leuk om dit voor haar te maken.

Voorop de kaft zit een lieveheersbeestje, omdat dat oma's lievelingsbeestjes zijn (maar niet heus, oma is nogal bang voor de beestjes omdat er ooit eens eentje in haar mond is gevlogen)
Maar lieveheersbeestjes zijn dus wel een terugkerend thema in haar verjaardagscadeau's.

Voorop heb ik een vakje gemaakt waar een handige rekenmachine op zit geklemd. (met een soort van knijper, kan dus ook heel gemakkelijk eraf.) Heel handig om de score op te tellen dus. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.(De kleuren zijn trouwens in het echt toch wel wat helderder dan op de foto . Dat zie je duidelijker op de foto van het lieveheersbeestje.)

Ik hoop dat ze het leuk vind :P

9 opmerkingen:

  1. Hallo Adriana,

    super toch, je hebt iets gemaakt waar ze persoonlijk aan gehecht is en dat zal ze zeker waarderen!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh superleuk, en lijkt me echt praktisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeau daar zal ze zeer zeker gelukkig mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super handig! Zal ze vast wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Vooral het rekenmachientje vind ik slim bedacht!

    Groetjes en fijne dag!
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeau! En zo leuk om het lieveheersbeestje ook nu weer terug te laten komen als thema bij haar verjaardag;) Ik denk dat ze er heel blij mee zal zijn en het is nog eens super handig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! En ook nog eens praktisch! Hoe vond oma het?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee!
    leuk om met je oma Yartzee te doen, super handig dan dat hoesje met block en rekenmachine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig idee, leuk! Wel zielig voor oma dat ze getrakteerd wordt op een lievebeestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen