maandag 16 augustus 2010

De tank onder de scharen

Sommige meisjes maak je gelukkig met sieraden, andere met nieuwe schoenen... een uitverkoop bij HM of andere snuisterijen.

Mijn schatje heeft echter door dat ik pas echt smelt als hij aankomt met handige hobby spulletjes. En vandaag kwam mijn prins thuis met deze tank onder de scharen! En pas op hè, je kunt hier niet alleen stofjes mee knippen en papier... nee, als je als crea-bea tijdens het freubelen dorst krijgt, dan kun je dit vernuftig stukje techniek ook nog eens inzetten als flesopener! Handig toch? We krijgen immers allemaal vroeger of later wel dorst.

Dacht je dat dat het was? Niet dus!! Nee, ook voor het sieraden maken kan ik deze schaar raadplegen want het lemmet heeft ook nog eens een handig oogje waarmee ik zilverdraad kan knippen. Verder kan ik gewoon alle vier mijn vingers kwijt in het onderste gat...die vijfde, mijn duim kan dus in het bovenst oogje (voor de wakkere onder jullie die na zitten te tellen of ik dan niet een vinger mis.)

Wat zal dit schaartje mij veel plezier bezorgen en jammer voor mijn oude schaar (een gloedje nieuwe die na een paar keer knippen al weer bot was)... maar die mag nu voorlopig op reserve.


Morgen ga ik mijn schaar inzegenen, want er staat een projectje op de planning voor de verjaardag van mijn oma. Namelijk een...


* OMA NIET VERDER LEZEN!!! ...Ik meen het!!! *



Puzzelboekje met daaromheen een vilten hoes met vakje voor haar bril en afgewerkt met een lieveheersbeestje (een altijd terugkerend thema in haar cadeau's omdat oma bang is voor lieveheersbeestjes sinds er één per ongeluk in haar mond is geland -slik-)


* Ik zie het morgen heus wel aan je gezicht als je dit stiekum toch hebt gelezen. *


Maar, ik ga mijn post onderbreken om mijn schatje nog een keer te bedanken voor de mooie super-schaar.

(loopt al zingend weg: "Scizzoooors, are a girls best frieeeeeend!!)

4 opmerkingen:

  1. Haha lijkt me heerlijk zo'n schaar!
    En nog heerlijker, een man die dat begrijpt ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n schaar ontbreekt hier nog wel eens, lijkt me erg fijn gereedschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    wat heb je een mooi blog.
    Erg leuk wat ik alles so kun zien.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief gebaar van je lief! Echt een man naar het hart :) En veel plezier met je nieuwe schaar.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen