vrijdag 20 augustus 2010

Etsy compilatie; Sushi

Volgens mijn vriend meurt het als de pest, en is het niet te vreten. Ik daarentegen ben echt helemaal verzot van ...Sushi. Ik vind het echt zo lekker en het is één van de weinige dingen die ik leuk vind om te maken.

Er is volgens mij niet echt een grijs gebied wat betreft deze lekkere snack. Je houd ervan of je kan het niet uitstaan.

Ik ben in ieder geval altijd weer heel erg trots op mezelf als ik een perfect rolletje sushi heb gemaakt. Dat is één van de zeldzame momenten waarop ik me een keukenprinses voel. Daarom is het thema van deze Etsy finds ...sushi.

We bijten de spits af met deze sushi ring. Hij is helemaal gemaakt van fimo klei en zoals jullie zien zit zelfs de wasabi erbij. Hij komt uit de Sleeping Dog Etsy store waar je naast sushi ook sieraden kunt vinden van heel realistische broodjes gezond, vruchtentaartjes en andere zoetigheid.

Ieder miniatuur is zo ontzettend realistisch dat het onmogelijk is om niet onder de indruk te zijn van de leuke spulletjes.

Iets wat niet kan ontbreken in de keuken van de sushi-liefhebber is een echt sushi bord.

Mijn vriend en ik houden allebei van natuurlijke producten en mooie houten accessoires. Ik vond deze dan ook schitterend en hij staat absoluut op mijn Etsy-wishlist.

Hij komt uit de shop van Grey Works waar ze vele mooie houten producten verkopen, persoonlijk vind ik het bord hiernaast het mooist omdat het nog iets heel rustieks heeft en daar houd ik wel van.

Ik houd wel van slimme teksten, deze buttons met sushi en de tekst 'that's how I roll' vind ik echt zo ontzettend leuk. En de Etsy store van Barrel of Monkeys bevat nog veel meer leuke buttons met gave one-liners.

Eén van mijn personnlijke favorieten is 'Don't judge a book by it's movie' of wat dacht je van 'Turn of your TV and read!' echt zo gaaf.

Echt een zeer uitgebreide collectie van buttons met cute plaatjes, gevatte one-liners en mooie graphic.




















  1. Japanese Print Diaper bag, voor de allerkleinste van Henry and Zoë
  2. Sushie slippers, om je voeten warm te houden van Sushiebooties
  3. Children Sushi chef hat, een echte sushi kok verdient een koksmuts van Mudpiekids
  4. Sushi scrabble tile pendant, zo'n schattige hanger van LaVieIllustree
23:50 uur geeft mijn klokje aan... als ik nog tien minuten later had geüpdate had ik niet langer kunnen beweren dat ik dagelijks update. :P
Eindelijk is mijn sushi waanzin dan toch ergens goed voor. Wat vinden jullie van deze lekkernij. Jum of bleh?

Neem alsjeblieft ook even de tijd om middels de linkerbalk naar mijn Knuffels voor Congo post te kijken.

7 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes, om te zien, maar voor mij niet om te eten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yum, echt heel erg Yum! Mijn vriend vindt sushi helaas ook niet te eten maar ik ben er dol op! Heerlijk gewoon! Die ring is trouwens echt knap gemaakt, al die details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk bericht weer en zo veelzijdig:) Hm, heb nog nooit sushi gehad, lijkt me een beetje vreemd, maar misschien is het dan wel een gevalletje van 'een beetje vreemd maar wel lekker'... geen idee of ik ooit de 'guts' zal hebben om het te proberen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heei eehm je hebt mijn give away gewonen haha
    kijk anders maar even op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen