zondag 15 augustus 2010

Wannahave; schildpadrok

Soms kan crea-bea bezig zijn heel simpel zijn... papier, potloden, schaar en een leuk papiertje van de action en voor ik het wist had ik zo een nieuw ontwerp voor mijn visitekaartjes voor mij liggen. En ik ben ook van plan om het plaatje te gebruiken voor de kaft van een nieuwe agenda. (ik werk altijd met schoolagenda's, die zijn veel blitser en vrolijker en heel handig.)


Je ziet mij in mijn werkplek met mijn lieftallige assistent Bruno, mijn trouwe side-kick... mijn Toshiba waarop ik mijn blog bijhoud en tekeningen tot mooie digitale plaatjes bewerk. Verder mijn naaimachine en hobbykast.

Mijn favorite deel van het plaatje is toch wel de rok, hij bestaat echter nog niet. Ik moet hem nog in elkaar knutselen. Ik heb altijd al een rok met schildpadjes willen hebben. Vergeet niet, vanavond om 00:00 uur sluit de Give-Away. De winnaar wordt morgen bekend gemaakt.

Ik kruip nu mijn bed in, vast wat energie opdoen voor drukke tijd die eraan zit te komen. Ik heb namelijk nog genoeg te doen.
Naast PIF-fen, swappen en Give-Away's, ben ik deze maand ook nog eens het slachtoffer van een verjaardagsgolf. Gezellig natuurlijk, maar mijn naaimachine en diens bestuurder maken deze maand weer overuren.

5 opmerkingen:

  1. erg leuk en knap gemaakt, ik ben benieuwd naar de rok. Show je die dan nog even?

    liefs vera,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige schildpadjes! En een mooi plaatje gemaakt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je leuk gemaakt Adriana, ik zie dat jij ook zo'n blok hebt gekocht met van die mooie gekleurde papiertjes bij Action ....heerlijke winkel he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan! Ben benieuwd naar de rok ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je hier! Keep it up! :-) X

    BeantwoordenVerwijderen