dinsdag 10 augustus 2010

Jacquimo de weet-ik-veel

Wat gaaf zeg, al die reacties op de 'Knuffels voor Congo' post. Verschillende mensen hebben mij al gemaild om te zeggen dat ze wel een kind blij willen maken met een zelfgemaakte knuffel. Echt heel erg gaaf. Mensen die minder handig zijn wat handwerken betreft kunnen ook helpen, door bijvoorbeeld deze actie te vermelden op je eigen blog/website.
Ik heb vandaag mijn eerste knuffeltje af en heb nu al zin om aan de volgende te beginnen. Ik heb deze koala/kangoeroe/beer/weet-ik-veel Jacquimo genoemd. De foto doet de kleuren niet echt eer aan, zo is het buideltje op zijn buik in het echt veel meer roze.

Ik zou de mensen die een knuffel maken, nog even willen vragen om een foto van de gemaakte knuffel alvast door te mailen zodat ik een soort van knuffel-counter kan maken voor op de site.

Verder ben ik vandaag ook nog wat inkopen gaan doen, ik ben namelijk getroffen door inspiratie voor een leuke prijs voor allemaalsterrekes, die de mystery Give-Away won.
Ik ben dus volop aan het freubelen voor je :)

Wij (en dan bedoel ik 'ik') onderbreken deze post voor een korte oproep. Ik heb mezelf opgegeven voor een P.I.F. op de websites van 't Roos Ateljeeke en op de site van Freubelmeisje Marjo. (Ja twee, ik knutsel nou eenmaal graag voor anderen en ik heb echt heel veel ideeën in mijn hoofd.)
Betekend dus dat ik op zoek ben naar zes... ja ZES mensen die van mij een verassing willen ontvangen en die in ruil daarvoor ook weer drie anderen blij willen maken.

Het principe van de P.I.F. is iedereen wel bekend denk ik. Je ontvangt een pakje van iemand en vervolgens maak jij iets voor degene die jouw dat pakje heeft gestuurd en ook nog voor drie anderen. (vier dus in totaal) Echt een heel erg leuk concept vond ik, toen ik er voor het eerst over las op de website 't Roos Ateljeeke.

Als het je trekt, laat dan hieronder een reactie achter en dan neem ik heel snel contact met je op.

4 opmerkingen:

  1. Morgen gaat mijn P.I.F cadeautje voor jou op de post ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lief knuffeltje heb je gemaakt. Ik zou graag zeggen ik maak er ook èèn maar ben momenteel zo druk.
    Maar ach wie weet komt het er nog van. Ik weet hoe blij die lieve kindjes er mee zullen zijn, mijn broer is pas terug uit Rwanda en de foto's van de kindertjes daar met hun te grote kapotte vieze kleertjes zeggen genoeg. Ze hebben echt niks. Dus ja, een eigengemaakte knuffel zou ze zo blij maken... een geweldige aktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, ik wil wel meedoen aan je P.I.F. Lijkt me erg leuk! Als ik je wel om hulp mag vragen over hoe ik dan ook weer een leuke oproep op mijn blog zet. Ik snap nl. nog steeds niet hoe ik linkjes enzo plaats. Ben een beetje een digibeet.
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen