donderdag 26 augustus 2010

Bruno update; wat een lange nacht

Dank jullie wel voor alle vriendelijke berichten. Met een opgelucht hart kan ik jullie vertellen dat Bruno weer helemaal zichzelf is. Hij werd nog wat slapjes wakker (logisch na al dat braken natuurlijk) maar al tijdens de wandeling leefde hij weer wat op. Toen hij eenmaal weer wat eten in zich had was hij weer snel zijn oude zelf. Sterker nog, hij is nu zo vrolijk! Hij heeft er zichtbaar van genoten dat zijn baasjes zo over hem hebben gewaakt. Dat is nog eens iets anders dan helemaal alleen op zijn kussentje in de hal slapen. Nee, onze kleine schat heeft geen enkel benut van het gevaar of de angst die zijn baasjes hebben doorgestaan.

Woorden kunnen gewoon niet beshrijven hoe opgelucht we wel niet ben dat alles goed is met ons schatje. En dat vooral dankzij J. Ikzelf moet toegeven dat ik nogal een lichte paniekaanval had. J. heeft ondanks mijn gekat (ik wordt nogal bitchy als ik mij zorgen maak om iemand waar ik van hou, niet express... maar als ik kattig doe lijkt alles in zo'n situatie sneller te gaan en snelheid is van groot belang in zo'n situatie.) zijn hoofd koel gehouden en heeft ons naar onze nood-dierenarts gekregen. J. was echt de held van de dag en van de rest van de maand wat mij betreft. Door zijn snelle handelen is alles nog goed gekomen met Bruno. Godzijdank!

17 opmerkingen:

  1. Hallo Adriana,

    wat een opluchting zal dat zijn voor jullie nu hé, de last van zorgen hoor je zo van jullie schouders vallen, ik zie jullie zelf vreugdesprongen maken nu, hihi, geniet maar van je blij moment, super dat je schat terug zichzelf is!!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het goed gaat!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las net het hele verhaal van jullie hondje... amai... gelukkig is alles goed gekomen he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weer goed gaat met jullie hondje.
    ik kan me ook zo zorgen maken als een van de beesten iets heeft!
    Wij hebben een oude kat van 15 jaar en een kleine kat van 3maanden en een hondje van een jaar. Onze Borre lijkt wel een een klein beetje op die van jullie, het is een kruising tussen een dwerg pincher en een jack russell

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat alles goed gekomen is!!!!
    Ga maar lekker uitrusten en genieten!

    En dat bitchy gedrag; zeer herkenbaar!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn huisdier is ook een bruno - maar is wel een kater! ;) blij dat alles in orde is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Gelukkig is alles goed gekomen! Wat ben ik blij voor jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet nog een beetje bijlezen maar je gehaakte pop vind ik alvast prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat het weer goed gaat.
    Leuke foto!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het weer goed gaat met 'm. Vreselijk is dat dan, hoe bang je kunt zijn. Hier moet ik de kinderen ook altijd waarschuwen, dat hondjes geen chocola mogen, ze delen ook graag alles (vooral wat ze niet lusten ;-)) met onze Charlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig is alles weer ok! Olala, schrikken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben blij dat alles weer goed is!!!! Sterk hondje is het! X Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindelijk ben ik bij! Oei arme Bruno!! Goed dat hij weer beter is. En goed dat ik nu ook weet dat een hond geen chocolade mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pfff! Heftig! Ik ben blij dat het weer helemaal goed met hem gaat! Hij boft maar met zulke lieve baasjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfff, gelukkig is nu alles weer goed!! En het was zo lief bedoeld van de papegaai...

    BeantwoordenVerwijderen