donderdag 5 augustus 2010

Winnaar van de Mystery Give Away

Belofte maakt schuld en ik beloofde enige tijd geleden dat ik voor iedere vijftig volgers een Give-Away zou organiseren. Omdat ik niet had verwacht dat alles zo snel zou gaan, en ik nog een Give Away heb lopen (inschrijven kan nog tot 15 augustus!) heb ik besloten om hiervan een mystery/surprise Give-Away van te maken.

Ik heb het als volgt gedaan. Ik heb de namen van al mijn volgers gekoppeld aan een nummer in mijn playlist. Vervolgens heb ik aan de playlist een buffer-nummer (zo noem ik het maar) toegevoegd. Dat wil zeggen, dat ik het buffer-nummer aan had staan en vandaar uit naar het volgende nummer in de lijst zou skippen. Natuurlijk had ik ook 'schuffle' ingeschakeld.
Mijn lieve vriend J. was wel bereid om presentator van de Give-Away te spelen.



Uiteindelijk won het nummer van Mindy Smith en de gelukkige die aan dat nummer was gekoppeld is niemand minder dan Allemaalsterrekes. Hoera, je hebt de mystery/surprise Give Away gewonnen. Degene die helaas niet hebben gewonnen kunnen natuurlijk altijd nog een gooi doen naar mijn andere Give-Away prijs. Onderaan deze post vind je de complete lijst met alle namen en de daaraan gekoppelde nummers.

Vandaag ben ik weer eens lekker old-skool bezig geweest. Lekker freubelen met papier, stiften en kleurpotloden. Ik ben namelijk bezig met het ontwerpen van een kopafbeelding voor deze site. Ik kan natuurlijk een verzamelfoto knippen van de spulletjes die ik al heb gemaakt, maar ik wilde toch iets origineels... iets unieks. Je ziet het resultaat van de eerste poging bovenaan de pagina staan. Een zelfportret van mij met de diertjes. En ja, mij haar is roze.


Lijst volgers voor Give-Away prijsuitreiking

Fieve: Alexz Johnson – I'm in love with my guitar
  • Lisanne85: Nerina Pallot – Learning to breathe
  • Lies: Letters to Cleo – I see
  • Scrapfanaat Peter: Terra Naomi – Million Ways
  • Celestine: Saving Jane – Girl next door
  • Lila Lime: Nina Gordon – Watercolours
  • Yara de Lange: Republica – Drop dead gorgeous
  • Aisha Belioso: Aaron Lines – You can't hide beautiful
  • Elsina: Alana Grace – Paranoid
  • Frutsels: Amy Dalley – Men don't change
  • Mama'ritha: Automatic Loveletter – Good bye neverland
  • Hermieke knobbe: Aselin Debison – Moonlight Shadow
  • The Fat Fairy: Barenaked Ladies – One week
  • Ella Montella: Ben Jelen – Come on
  • Lot: Bette Midler – Beast of Burden
  • the Crafty Witch: Bif Naked – We're not gonna take it
  • Femke: Dirty Dancing soundtrack – I've had the time of my life
  • Little Home: Emiliana Torrini – Jungle drum
  • Essie's handcrafted cuteness: Flyleaf – All around me
  • Roos: Hanna Pakarinen – Leave me alone
  • Bibi: Haylie Duff – Girl in the band
  • Petra: Joan Armatrading – The weakness in me
  • Hanne Willems: Judith – You
  • Suzanne Slotboom: Kamelot – Forever
  • Petra 'the sprinkles on a cupcake': Kari Kimmel – It's not just make believe
  • Lotsie: Katja Schuurman – Wereldmeid
  • Sabien: Kelly Osbourne – Disconnected
  • Poes P: Kelly Osbourne – On your own
  • Mriek Me: Kim Carnes – Bette Davis eyes
  • Marjo: K-otic – Damn I think I love you
  • Jody: Leigh Nash – Along the wall
  • Vrouwtje gekruid: Macy Grey – I try
  • Knutselfreak: Mel and Kim – Respectable
  • Nikki: Michael Jackson – They don't care about us
  • Allemaalsterrekes: Mindy Smith – One moment more
  • Tinke: Natasha Bedingfield – Soulmate
  • Caet's blog: Natasha Thomas – Save your kisses for me
  • Maartje: Rachel Yamagata – Worn me down
  • Bobbeez: Raffisch – Thursday child
  • Wendy: Samantha Ronson – Worse then cigarettes
  • Bianca Kalksma: Sarah Kelly – Please forgive me
  • Dekakado: Soasin – You're not alone
  • Mira: Something happens – Momentary thing
  • Julliette: the Cranberries – Zombie
  • Mariette: Tracy Ullman – Breakaway
  • Bosteels.Wendy: Stefanie Heinzman – My man is a mean man
  • Maria Benedicta Simas: Remi Nicole – Tabloid queen
  • Hennies handwerk: Megan mcCauley – Porcelain doll
  • Creanoes: Lenka – the Show
  • Stoffies: Brandi Carlile – The Story
  • Akelein: Black Lab – Lonely boy
  • Lovely Linde: Marit Larsen – Only a fool


  • Spannend, spannend, spannend... morgen mag het stinkspul... uh de hars uit de mal.

    7 opmerkingen:

    1. Hey dat is ook een leuk idee om een winnaar eruit te kiezen!

      :)

      @ allemaalsterrekes gefeliciteerd!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Haja, 't zal wel zijn dat dat een leuke manier is om een winnaar uit te kiezen! En de uitkomst had ik al helemaal niet verwacht! Bedankt hoor :)

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hihi, leuk gedaan!!
      En proficiat aan de winnaar

      Petra x

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een leuke manier om een naam te trekken haha!

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Inderdaad leuke manier, leuk dat ik er tussen sta <3

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Leuke manier zeg!, super dat ik tussen sta!

      Fijne weekend!

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Leuk idee!
      En Jungle Drum vind ik nu net een geweldig leuk liedje, lol.
      Groetjes, LH

      BeantwoordenVerwijderen