vrijdag 13 augustus 2010

Al twee PIF-fers

Wat een aangename verassing zeg, gewoon al twee aanmeldingen voor mijn P.I.F. Het doet mijn hartje goed om te zien dat mensen het zo leuk vinden om mijn zelfgemaakte freubels te ontvangen.

Ik ben heel hard aan de knutsel. Zojuist heb ik trouwens de Give-Away voor Allemaalsterrekes gepost, dus dat zal waarschijnlijk in de loop van volgende week bij je in de bus vallen denk ik. (De postbakken worden namelijk pas zondag na 17:00 uur geleegd bij ons tegenover.)

Verder... Marjo, ik heb jouw PIF vandaag ook afgemaakt :P Ben je al nieuwsgierig? Die ga ik volgende week maandag/dinsdag waarschijnlijk posten.

Wat ik vandaag ook nog heb afgemaakt is mijn tweede knuffel voor de Knuffels voor Congo actie, mensen jullie kunnen nog vanaf November tot en met eind December zelfgemaakte knuffels insturen, dan zorg ik dat ze bij het centrale verzamelpunt in Den Haag terecht komen. (natuurlijk volgt dan hier op de blog een complete fotoreportage.
Hiernaast zie je het resultaat. Het ontwerp komt uit een oude Ariadne, maar ik heb het wel een beetje aangepast, want eigenlijk hoor je aan de buitenkant geen naden te zien... maar ja ik ben de laatste tijden nogal bezeten geraakt van de festonsteek en ik vroeg me af hoe het eruit zou zien in een knuffeltje, ik vind het best een leuk resultaat... maar ik ga het zeker ook nog eens proberen zoals het hoort. Dit lekkere konijn heb ik Humphry gedoopt.

Wat vinden jullie van het resultaat?

Verder heb ik eigenlijk voor mijn doen heel erg rustig gedaan, ben vanmiddag met mijn bieb-boek op de bank gekropen en droomde daarmee heerlijk even weg. Zo tegen de middag werd ik wakker (ja, ik val regelmatig in slaap als ik een boek lees... leuk is wel dat ik dan vaak verder droom over waar ik over aan het lezen was. Net alsof het boek een film wordt :P)

En wat zag ik toen ik wakker werd. Onze lieve Bruno die heerlijk lag te genieten van het zonnetje... heel elegant hangend over de leuning van de bank. En degene die dit al een schattige foto vinden... Even later lag meneer prinsheerlijk te slapen...

Mijn typische vrijdag de dertiende gevoel is gesmolten als sneeuw voor de zon bij de aanblik van onze kleine zonaanbidder. :)

Onthoud mensen, tot zondag kunnen jullie je nog aanmelden voor mijn Give-Away... en voor degene die zich ervan willen verzekeren dat ze een leuk, zelfgemaakt geschenk van mij ontvangen. Je kunt je ook nog aanmelden voor mijn P.I.F.

Ik heb trouwens vandaag ook een word-bestandje gemaakt van het Pink Panther patroon. Mensen die hem ook willen proberen te maken kunnen een mailtje sturen, dan mail ik je het patroon door.

9 opmerkingen:

  1. Haaa die is écht leuk! Wat een dotje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja ik vind je zelfgemaakte plaatje recht boven je blog echt geweldig! Zo knap gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al heeeel nieuwsgierig naar mijn P.I.F cadeautje! :D :D Maar dat hoort er wel een beetje bij he ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Adriana,

    Sorry dat ik lach, wil je niet uitlachen hoor, maar uw verhaal over vrijdag den dertiende,super geschreven gewoon!
    Gelukkig ben je vandaag de dag goed doorgekomen hé(hout vasthouden, het is nog geen zaterdag hé,hihi)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ma hoe schattig die foto's van je hond!!
    Het konijntje is heel mooi geworden, je kan er echt wat van!!!

    Wat lief dat je een cupcake-ketting voor me hebt. Als je er inderdaad niets meer mee bent, kan je mij er een pleziertje mee doen hoor! Superlief.
    Anders moet je maar een mailen om verder af te spreken:
    petra.cupcake@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Humphry een mooie, lieve knuffel geworden, heb je knap gedaan!
    Ik lees net dat je een zeepje weg geeft, wist ik niet, maar heb nog snel een reactie achter gelaten, dus wie weet maak ik een kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig hondje!! :)
    Door het gordijn lijkt het ook nog net of hij een vleugeltje heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke knuffel heb je gemaakt! En weer zo'n heerlijke kletsbericht met leuke foto's van Bruno op je blog:)

    BeantwoordenVerwijderen