woensdag 4 augustus 2010

Kunsthars riekt en een bedankje

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn kunsthars gebruikt. Ik stond echt te popelen, maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik een nieuw materiaal pas aanspreek als ik precies weet wat ik ermee wil doen.

Met tegenzin (want ik wil altijd meteen aan de slag) heb ik me door de encyclopedie-dikke gebruikshandleiding geworsteld. Toen mocht het blik open. En een stank die me daar vanaf komt. Ik had alle deuren en ramen al open en nog meurde het als de pest! Anyway, de kunsthars bestaat uit twee componenten. Heel handig (maar niet heus) want voor ieder deel hars, moet je dit mengen met 6% verdikker.Kwamen na al die jaren mijn wiskunde lessen ook nog eens van pas.

Ik heb alles volgens het boekje gedaan, helemaal tegen mijn natuur in, en het resultaat moet nu twee dagen hard worden voordat het uit de mal mag. Dus ook een leuk project om mijn geduld te trainen.

Maar ik heb gelukkig wel hele leuke post gehad om me af te leiden. Naar aanleiding van mijn Papegaaien-post heb ik namelijk een berichtje ontvangen van Petra van Petronille weblog die toevallig nog leuke pappegaaien oorbellen had liggen die ze eigenlijk nooit meer droeg. Of ik interesse had.Nou natuurlijk, ik meteen terug gemaild en vandaag zaten ze dan in de bus. Een paar hele gave papegaaien oorbelen. Onze Pako vond ze ook helemaal geweldig. Ik liet ze aan hem zien en hij riep meteen 'Heey Pakootje!!" echt zo grappig. Dus superbedankt Petra! En ook voor de mooie knopjes ik ben er echt super blij mee!


En, en, en... we hebben gewoon al meer dan 50 volgers. Ik kon mijn ogen niet geloven. Nooit had ik durven denken dat het zo snel zou gaan. Echt superbedankt allemaal voor jullie lieve reacties. En... zoals beloofd, give-away tijd. Tja, ik heb er nog één lopen en daarom heb ik besloten om er maar een verassings Give-Away van te maken. Voor één van mijn lieve volgers heb ik een verassing. En het leukste is, dat het speciaal voor jou gemaakt wordt. Dus de winnaar krijgt echt een persoonlijk cadeau. Spannend toch?
Morgenavond rond 21:00 uur zal ik de winnende 'volger' bekend maken.

(ben ik eigenlijk de enige die het best wel een maffe naam vind voor lezers? Ik voel me soms net een profeet als ik zie ... volgers.)

4 opmerkingen:

  1. Whahaha, ik moest gelijk denken aan hars voor je benen. Riekt ook trouwens. Een keer maar nooit weer. Echte tranentrekkers, die strips... Maarreh. Volgers klinkt idd best wel idioot. Welkom bij Sekte Adriana whihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die oorbellen en proficiat met je 50 volgers!
    Op naar de volgende 50 ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om al die papegaai spulletjes over de post te krijgen!
    Leuk dat je mee doet met mij P.I.F! Ik wil heel graag je adres weten, en je lievelingskleuren! Wil je dat mailen naar; little_leintje@hotmail.com ?
    Zodra ik drie mensen heb ga ik druk bezig, en krijg je snel post!

    Lieve groetjes,
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen