maandag 16 augustus 2010

Uitslag Give-Away

Tromgeroffel a.u.b. want het is zover, vandaag wordt het mooie uilenzeepje verloot. Speciaal voor de gelegenheid bood Bruno, onze dappere dwergpincher zijn assistentie aan.

Jullie weten ondertussen waarschijnlijk wel hoe het werkt. Ik heb wederom een playlist gemaakt en de nummers gekoppeld aan alle deelnemers. 'Shuffle' ingeschakeld en het eerste nummer wint.
Maar omdat ik ook troostprijzen heb verloot, hebben dus de eerste vier nummers prijs.

En de winnaar is...



De winnaar is dus LittleHome, gefeliciteerd. Ik wil je vragen om me even je adres door te mailen dan stuur ik je prijs naar je op.

En nu vragen jullie je natuurlijk af, wie dan de gelukkigen zijn die een mooie troostprijs wonnen...

Petra (Ik stuur hem met de cupcake ketting die kant op)
Marjo (ik zal de troostprijs met je PIF mee sturen :P)
Mama'ritha

Ik mag jullie ook feliciteren want jullie winnen de troostprijs. Adressen kunnen worden doorgemaild naar adriana87@live.nl


Hieronder zie je wie welk nummer had:

  1. Marjo 'Tiffany - I think we're alone now
  2. Mira 'Las Ketchup - the Ketchup song'
  3. Bobbeez 'MC Hammer - U can't touch this
  4. Tinke 'Meatloaf - Paradise by the dashboard light'
  5. Poes P 'Cher - Gypsies, tramps and thiefs'
  6. Sabien 'Pat Benetar - Love is a battlefield'
  7. Lotsie 'Jennifer Lopez - Love don't cost a thing'
  8. Petra 'Spice Girls - Wannabe'
  9. Naadjes en Draadjes 'Vengaboys - Going to Ibiza'
  10. Little Home 'Marianne Rosenberg - Ich bin wie du'
  11. Roos 'Queen - We will rock you'
  12. Mama'ritha 'Normaal - Oerend Hard'
  13. Celestine 'BeeGees - Stayin' alive'
  14. Lies 'Beatles - Yesterday'
  15. Fieve 'Captain Jack - Captain Jack'
  16. TIO 'Guus Meeuwis - Per spoor'
  17. Vrouwtjegekruid 'Village People - YMCA'
  18. Puur Arnika 'Lou Bega - Mambo nr. 5'
  19. Akelein 'Tracy Ullman - Breakaway'
  20. Astrid 'Abba - Dancing Queen'
  21. Elisse 'Aqua - Barbie girl'



7 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuk filmpje grappig gedaan!
    Groetjes Yara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahahaha, vooral het muziekje eronder, geweldig :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah geweldig filmpje! Leuk gedaan meid hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooray!!! Bedankt, je bent zo lief!!
    En je hondje is echt supercute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeeehaaa, super, ik ben echt blij!
    Bedankt en een mailtje is onderweg.
    Groetjes, LH

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi heb ik even mazzel, een P.I.F EN een troostprijs :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha wat een grappig filmpje vooral met die foute muziek eronder:)

    BeantwoordenVerwijderen