vrijdag 27 augustus 2010

4 Dingen Tag

Wat wordt de mens toch digitaal zeg, post en telefoneren gaat vaak al via internet. Boodschappen ook, maar ik wist niet dat zelfs 'tikkertje' ook al vertaald is naar de computer tot ik van Petra van The Sprinkles on a Cupcake de '4 things tag' kreeg.

Ik ben maar even zo vrij geweest om de vragen te vertalen naar het Nederlands. Maar, nu even niet langer uitstallen Adriaantje... tijd om weer eens wat diepe, duistere geheimen bloot te geven...

4 dingen in je (hand)tas
  • Twee bollen katoen
  • Een dubbele haaknaald (aan ieder uiteinde een haak)
  • Mijn sleutels
  • Mobiel
4 dingen in je bureau lade
  • Wacom tekentablet
  • Plakboek
  • Agenda
  • Schaar
4 favoriete dingen in je slaapkamer
  • Mijn verzameling Laurel & Hardy figuurtjes
  • Mijn naaimachine
  • Mijn verzameling natuurstenen
  • Kaarsen
4 dingen die je altijd al hebt willen doen (maar nog niet heb gedaan)
  • Zingen in een bandje
  • Een neuspiercing
  • Een eigen bedrijfje/winkeltje beginnen
  • Een complete deken haken
4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vind.
  • Handwerken
  • Met Bruno en Pako spelen
  • Voorbereidingen maken voor de grote verhuizing (en fantaseren over de hobby-kamer)
  • En het aller, aller, aller leukste van dit en alle andere momenten vind ik natuurlijk J.
4 dingen die je niet van mij weet.
  • Ik heb een grote moedervlek op mijn arm, sommige mensen vinden het lelijk ik vind het bijzonder.
  • Ik schilder ook, acrylverf schilderijen. Ben begonnen met het nadoen van Bob Ross van 'the joy of painting' maar heb een paar jaar geleden mijn eigen stijl gevonden.
  • Ik ben verslaafd aan stand-up comedy. Liefst van die onschuldige humor. Woordspelingen en sketches vind ik gaaf.
  • Ik ben dol op kruiswoordpuzzels. Ik vind het zo gaaf, want soms weet ik dingen waarvan ik eigenlijk niet eens wist dat ik ze wist en dat geeft me dan een goed gevoel.
4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen.



Phew, dat waren ze dan. Mijn antwoorden op de 4 things tag vragen. En het leuke is dat ik nu andere mensen mag gaan tikken :)
Ik tik Yara, Marjo, Sabien en... Juliette

Tikkie, jij (jullie) bent hem.

6 opmerkingen:

  1. He dat is leuk om te lezen!
    En helemaal leuk dat ik getikt word ;)!
    Ik neem hem van je over :D!

    Oo en het geeft niet dat P.I.F. cadeautje nog niet klaar is hoor! Ik wacht geduldig :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, zo leuk!!!
    Grappig da jij met 2 bollen katoen in je handtas rondloopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor zo een leer me beter kennen lijstjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen