zondag 11 juli 2010

Give-Away; Uilenzeepje

Mensen die dingen maken kennen het wel. Je geeft maar spullen weg aan familie, vrienden, collega's en uiteindelijk als je kast echt uit begint te puilen zelfs aan vage kennissen. Een webwinkel kan een oplossing zijn... maar je kan natuurlijk ook gewoon bezoekers van je site blij maken met een give-away!
Eén van mijn hobby's is het maken van zeepjes. Maar ja, het is toch jammer als je zeepjes maar in de la blijven liggen en in alle eerlijkheid... ik vind dit zeepje eigenlijk zelf te mooi geworden om het te gebruiken. Daarom kun jij, ja JIJ het winnen. Hoe? Door gewoon een reactie achter te laten.

Creative people will know the following situation. You give stuff away to family, friends, collegues and when you've made so much you can't even close the closet anymore... you even give things away to distant, very distant friends.

A webshop could be the solution... but you could also just host a Give-Away!

One of my hobbies is making soap. But they often wind up in a drawer which is kind of a shame. And to be honest, I just can bring myself to usethis particular soap. I'm just to proud of it. I feel it's almost to pretty to use! That's why you... YES YOU!! Could win this cute little owl soap. How you ask? Simple, just leave a reply to this post.

Het pakje wordt gratis verzonden naar het adres van jouw keuze en bevat naast een zeepje, ook nog eens een mysterie gift. (Ooooh, spannend) Je hebt tot 15 augustus om te reageren. Waarom zo lang? Zodat ook alle vakantiegangers kans kunnen maken op deze leuke prijs.

Als je reageer en je hebt een blog, dan zou ik het erg leuk vinden als je jezelf inschreef als volger van mijn blog. Iedereen die volger wordt, wordt in ieder geval beloond met een bezoekje aan zijn/haar blog en een reactie.

The package is shipped free of charge to the winner, along with a mystery gift. (Ooh, exciting!) You have until August 15th to respond. Why so long? So that everybody has a shot, even the people who are on vacation.

If you'd like to win, I would really like it if you became a follower of my blog. Everyone who becomes a follower will be sure of a visit to his or her blog.


21 opmerkingen:

  1. Altijd zeer leuk zo'n give away! Het is een prachtig uiltje en wil wel weten hoe het zeepje ruikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker mee, maar gebruiken..... daar zal ik het idd zeker in het begin te mooi voor vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik doe ook mee, mooie spullen heb je...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook kandidaat voor dit schattige zeepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee, ik ben helemaal gek op uiltjes, dus dit prachtige zeepje pas mooi in mijn collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke giveaway, ik waag mijn kansje!!

    Petra x
    ps: hoe lief dat ik bij je bezoekerslijst sta, thanks ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk, leuk! Ik wil ook een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm, ik ben benieuwd naar het bijhorende geurtje!
    Ik word graag volger van je leuke blog,
    groetjes, Tintel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk. Ik kom hier via een ander en doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie uil! Mijn grootmoeder is dol op uilen, een perfect moederdagkado.

    Count me in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toftof, ik ken een uilenfreak die hier erg blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie niet waagt wie niet wint!!
    Ik doe mee en natuurlijk gefeliciteerd met al meer dan 50 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zag je blog via een ander blog en wkam dus eens een kijkje nemen! heel leuke blog heb je!! en ik doe ook graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volger was ik al, maar deze give away had ik bijna over het hoofd gezien! Gelukkig nog op tijd om mee te doen! En heel leuk dat je ondertussen al 54 volgers hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is leuk! Ik wil graag meedoen!

    Spannend! Groet Arnika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben al volger en nu ook je 2e follower op twitter. Ik ben redelijk twitterverslaafd, dus pas maar op... enne... dat zeepje zie ik ook wel zitten!!!
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk zeepje graag doe ik mee!!
    Groetjes Astrid (ps ben ook volger geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie door je post van vandaag dat je een give away houd, nou daar doe ik natuurlijk graag aan mee......you never know, spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAW, dat zeepje is inderdaad PRACHTIG! ik doe graag mee en volg je via bloglovin' :-)

    BeantwoordenVerwijderen