woensdag 21 juli 2010

Score!! hoera voor Marktplaats

Zoals jullie misschien al wel weten kun je op Marktplaats, als je er snel genoeg bij bent, ook veel mooie spulletjes vinden...voor niks!

Omdat mijn vriend en ik binnenkort gaan verhuizen naar ons eerste echt huis, met vier slaapkamers in plaats van één hebben we mooi een kamer over voor een hobbykamer for me. Whoohoo!

Voor ons nieuwe huis kijken typen we bij Marktplaats regelmatig bij zoekopdracht 'gratis' in. Want ons kan het echt niet schelen hoe lelijk of kapot iets is, samen kunnen we er iets van maken... dat weten we.

Kwam ik toch tot mijn uiterste verbazing gisteren voorbij een gratis tekentafel van Nestler. Heel handig, want ik mag graag tekenen en omdat veel tekenaars tegenwoordig gebruik maken van een CAD tekenprogramma, zijn veel van die tafels overbodig geworden.

Het handige is dat je hem volledig in hoogte kunt verstellen. Je kunt het blad kantelen, maar je kan er ook gewoon op werken als een standaard tafel. Meetapparatuur zat er allemaal nog bij!! En een groot blad, super handig als bij het tekenen van patronen.

Dus gisteren mijn broer ingeschakeld om even mee te rijden met de auto van mijn pa, want... zo'n tekentafel neemt nogal wat ruimte in beslag. Die neem je niet even mee in een Fiat Panda, of achterop de fiets. (waar ik het meestal mee moet doen aangezien ik geen rijbewijs heb.)
Maar goed, broerlief stond meteen voor me klaar. Heb hem nog gevuld met een warme maaltijd alvorens we vertrokken richting tekentafel.

En om ongeveer half acht, gisteren pronkte mijn nieuwe tafel in onze schuur... tja, ik kan hem niet kwijt in het appartement.

Het vreet eerlijk gezegd wel aan mij hoor, de wetenschap dat ik zo'n mooie hobbytafel heb terwijl ik hem nog niet kan gebruiken. Dat valt wel een beetje tegen.

Maar hoe dan ook, ik ben echt superblij met de mooie tafel.

2 opmerkingen:

  1. Amaai, mooie tafel en dat gewoonweg gratis!
    Lucky you!

    Eigenlijk wel waar wat je zegt, van alles kan je zelf iets maken, ook al ziet het er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen