zaterdag 24 juli 2010

De grote opruiming

Vandaag geen tijd voor knutselen, maar wel voor creativiteit want... we gaan opruimen. Zoals ik in vorige posts al heb verteld gaan mijn vriend en ik binnenkort verhuizen naar ons eerste huis (i.p.v. appartement)

Hoogste tijd om vast eens te kijken wat we allemaal meenemen, en wat we zo gezegd weg pleuren. Ik heb er al zin in, want ik vind opruimen echt héél erg leuk... maar niet heus. In ieder geval, het hoort er bij. Wat ik wel leuk vind is dat we ook onze kledingkasten gaan uitmesten en dat ik dan mooi alles wat we niet meer willen ga verknippen tot fat-quarters om daar weer lekker mee te freubelen. En dat is natuurlijk wel weer leuk aan opruimen.

Verder vind ik het ook altijd wel grappig hoe je tijdens opruimen regelmatig dingen terug vind, die je eigenlijk niet hebt gemist, of waarvan je was vergeten dat je het had... en dat dat dan een 'onmisbaar' iets is. Althans in mijn hoofd is zoiets snel onmisbaar. :P

Ik weet dat we ook verschillende dingen weg moeten doen, omdat het niet praktisch is om ALLES mee te nemen... maar ja, gelukkig heb ik mijn vriend om me daar regelmatig aan te helpen herinneren.

4 opmerkingen:

  1. Ooo sterkte ermee!
    Ik heb altijd een gruwelijke hekel aan opruimen haha!
    In alles zie ik iets om 'her te gebruiken'...
    Maar je hebt wel gelijk, het is af en toe nou eenmaal nodig.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH, succes vandaag!!!! Ook ik vind opruimen niet echt een feestje.
    Ik heb dan ook bijna alles vanuit ons appartementje meegenomen naar ons huis... Daar puilen we nu na 2 jaar ook alweer uit. Maar ik ga niks wegdoen... haha.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah... Opruimen en weggooien... Ik plan het ook al enkele maanden voor 'morgen'. En het gaat hoofdzakelijk over mijn kamer, de rest is min of meer in orde. Maar ik zie er zó tegenop! Ik hoop dat het bij jou wat beter gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel lekker als de klus eenmaal geklaard is. Wij zijn allebei erg van het opruimerige en dat woont toch wel erg lekker. Veel plezier in jullie nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen