maandag 19 juli 2010

Action voor de hobby

De tijd waarin je je moest schamen om een Wibra of een Zeeman binnen te gaan is voorbij! Duh, natuurlijk hoef je je er sowieso niet voor te schamen om daar te shoppen, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat je op school echt werd behandeld alsof je een enge ziekte had op het moment dat iemand je bij de Wibra had gezien. Het was gewoon Not-Done.

En ik vind dat onzin! Want je kunt echt zo'n leuke hobby materialen scoren bij winkels zoals de Wibra, de Zeeman en de Action.

Alles natuurlijk voor een schijntje. Cardstock waar je bij de hobbyzaak een klein fortuin aan kwijt bent is bij deze zaken juist heel betaalbaar. En de stickers van de Zeeman zijn echt zó vet!!! Echt heel mooi en super vrolijke kleurtjes. En de haakwol/katoen van de Wibra is ook top hoor!

En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het echt heel bevredigend om van iets heel goedkoops iets onbetaalbaars te maken.

Vandaag ben ik bij de Action geweest en daar heb ik materiaal gekocht voor mijn volgende project. Een sieradenkistje met spiegeltje om weer lekker te pimpen met Mod Podge en papier.

Ik ben alvast begonnen met het uit elkaar halen van het houten kistje, zodat ik het hout gemakkelijker kan schuren en straks ook schilderen. (jammer genoeg ben ik glad vergeten om een foto te maken van het kistje, voor mijn professionele sloopwerk...)

Ik heb bij de Action ook 4 blokken gekocht met elk 8x4 mooie patronen. De kaarten zjin 10,5 x 15 cm en dus ook het perfecte formaat als je de kaarten gewoon wilt gebruiken als... nou ja als kaarten dus. Hieronder zie je een voorbeeld van de verschillende patronen. Echt supermooi allemaal!































En wat heeft dat grapje me gekost? Doe eens een wilde gok... Okay ik zal het verklappen. ik betaalde hiervoor slechts 7,28 euro! Ik heb in ieder geval helemaal zin om aan de slag te gaan met mijn nieuwe sieradenkistje.

4 opmerkingen:

  1. Ik haal ook af en toe spulletjes bij de action
    tijdje heb ik ook gescrapt met foto's en zitten
    echt wel leuke dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is toevallig! Ik ging gister naar de Action oa voor vintagepapierblokjes en heb toen ook deze papierblokjes gekocht, want oh wat zijn ze leuk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar je afgewerkte project! En de papierblokjes zien er ook leuk uit! Vooral de twee bovenste zou ik ook niet kunnen laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen