vrijdag 30 juli 2010

Supermotivatie!

Vandaag voor de verandering eens even lekker rustig aan gedaan. Niet gefreubeld, heb zelfs geen naald en draad, penseel, potlood, papier of wat voor materiaal dan ook in mijn handen gehad. De eettafel is akelig leeg.

Hoe dat zo komt, vandaag heb ik zo'n beetje de hele middag bij de kapper gezeten voor een nieuwe look. En ik ben er echt superblij mee. Ik val echt heel erg op nu met mijn knal roze/rode highlights. Ik heb het een beetje in een bob laten knippen, tot op mijn schouders maar wel dat het nog in een staartje kan. Dat is altijd wel handig in de zomer. En nee ik ga nog geen foto plaatsen. Wie het gezicht achter Adriana Updates wil zien, moet maar een kijkje komen nemen op de streekfair. :P

Verder heb ik hele leuke post gekregen van Ingrid van Ingthings. Zij stuurde haar volgers namelijk een superleuk kaartje en nog wat andere vrolijkheidjes. Lief hè? Zo'n post tovert een lach op je gezicht.

En ik kreeg vandaag nog meer bijzondere cadeautjes!

Van Caet kreeg ik namelijk te horen dat zij mij een 'Stylish blog Award geeft!!' Whoehoe!! Ik ben er echt superblij mee. Ben nog geen drie weken aan het bloggen en ik val gewoon al meteen in de prijzen. Nou dat werkt wel héél erg motiverend. Echt heel erg tof van je Caet, ik ben er echt superblij mee! Ik ga morgen meteen een berichtje posten waarin ik vijf diepe duistere geheimen ga prijsgeven... (nee, niet echt diep en duister en zo, maar wel wat dingen over mijzelf die jullie nog niet weten.)

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als je jezelf net een nieuwe look hebt aangemeten bij de kapper, dan voel ik me altijd echt super happy. Ik besloot om mijn schatje J. te verrassen. Zoals jullie ondertussen al weten, ben ik echt helemaal geen held in de keuken. Maar vandaag begaf ik me op het onbekende terrein om J. te verrassen met een gezonde Hollandse maaltijd. Ik maakte voor hem lekker hamlapjes, bloemkool met een papje en gekookte aardappeltjes. En al zeg ik het zelf... het zag er best eetbaar uit! (tot mijn verbazing :P) Ik kleedde het geheel aan met een mooi bosje gele rozen. (want zo geëmancipeerd ben ik wel, dat ik af en toe een bosje bloemen voor J. koop)

(in alle eerlijkheid, het vlees was vrij taai en de bloemkool nog best hard. Maar gelukkig vind J. dat lekkerder dan van die zachte bloemkool, dat was wel een opluchting.

Maar de lol kon niet op vandaag. Want J. had ook nog een verrassing voor mij. Ik wist het wel hoor, want al de hele dag lag er een bruine enveloppe me aan te kijken vanaf de salon tafel. Geadresseerd aan mijn schatje. Vanaf die middag toen de post werd bezorgd brandde ik al van nieuwsgierigheid om te weten wat er in het pakketje zat. Je moet weten, ik ben nogal... ongeduldig (understatement)

Toch heb ik me op wonderbaarlijke wijze in weten te houden en het pakje niet open te maken. Maar toen hij thuis kwam wees ik J. meteen op de enveloppe die op hem lag te wachten.

Moest ik toch van hem tot na het eten wachten tot ik hem open moest maken. En dat niet alleen!! Nee hij legde tijdens het eten de enveloppe ook nog eens vlak onder mijn neus. Ik had het niet meer. Toen ik het laatste piepertje naar binnen had gewerkt verspilde ik dan ook geen seconde en ripte ik de enveloppe kapot.

In het pakketje zat een schitterende armband van maansteen. En daar zit een verhaal achter. Mijn vriend kocht namelijk al eens eerder, in het prille begin van onze relatie een supermooie hanger voor me van zilver met maansteen met een hele bijzondere inscriptie. Namelijk onze namen en de datum waarop wij ons eerste afspraakje hadden gehad. (het was meteen mijn lievelingssteen :)
Later zou hij voor mij ook een verlovingsring kopen met een maansteen erin. En nu dus dit mooie armbandje. Ik ben er echt super super super blij mee.
(hij is wel witter in het echt by the way.)

Wat een TOP-DAG.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog!! Ik ga je volgen, gezellig! Ziet er leuk uit, je blog!! Liefs Hermiek
    http://hermiek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijk goed-nieuws-blogje om te lezen! Jij ging vast enorm blij het weekend in!

    BeantwoordenVerwijderen