vrijdag 23 juli 2010

Give-Away extra info!!

Ik ben gek op lekkere luchtjes. Parfum en zeepjes of van die potpourri zakjes.

Als klein meisje mengden mijn nichtje en ik regelmatig zelf geplukte bloemetjes met water om zelf parfum te maken.

We plukte de bloemetjes dan bij opa en oma achter in de tuin en het was een soort van wedstrijdje wie het lekkerste luchtje kon maken.

Later kreeg ik voor een verjaardag een kit om parfum te maken en uiteindelijk breidde mijn liefde zich nog meer uit en begon ik zelf zeepjes te maken. Echt heel leuk. En nou kwam ik onlangs bij de Xenos siliconen ijsblok-vormpjes tegen in de vorm van bloemetjes en hartjes voor maar 0,89 cent. Ik zag er geen ijsblokjes in, maar wel hele zomerse bloemetjes.

By the way, voor mijn uilen zeepje Give Away krijgen drie geluksvogels als troostprijs een gehaakt tastje met een aantal van deze lekker geurende Apple Roze bloesemzeepjes.

En dan nu... het mysterie geschenk dat de winnaar van de uilen-zeep Give Away ontvangt

Tromgeroffel A.U.B.

de winnaar krijgt naast het mooie, lekker ruikende zeepje een 'Blauw' geschenkpakket. Gehaakte bloemetjes, cardstock met vier mooie blauwe patronen, een zilverstift én een unieke armband. Alles in het thema blauw.

Verder zal ik iedere keer dat ik de vijftig volgers haal een Give-Away organizeren. Dus meld je snel aan als volger en blijf op de hoogte van alle Give-Aways!

Let op; je bent niet verplicht om volger te zijn om mee te doen aan een Give-Away, je bent niet verplicht om een link naar de Give Away te plaatsen op jouw site... maar ik zou deze dingen wel heel erg waarderen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zeepjes!!
    Super leuke vormpjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een leuke zeepjes!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als de zeepjes even goed ruiken als dat ze eruit zien, woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ze zien er superschattig uit!!!
    Wat leuk dat je zo creatief bent en zoveel zelf kan maken

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ze eerder willen opeten dan me ermee te wassen zeg, zo schattig!

    Petra
    minini.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes! Net snoepjes, zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen