zaterdag 31 juli 2010

Stylish blogger award.

Ik moet jullie een geheimpje verklappen. Eigenlijk ben ik in het echte leven helemaal niet zo modieus, dat ik dan ook van Caet de ´Stylish blogger award´ kreeg was de eerste gedachte die door mijn hoofd ging... 'Huh?'

De tweede gedachte was, dat ik het waarschijnlijk niet goed had gelezen... maar ook de tweede, derde en vierde keer las ik steeds hetzelfd. Ik had een 'Stylish blogger award' gewonnen. En wat moest ik daarvoor doen? Vijf dingen vertellen over mijzelf, die jullie nog niet van mij weten.

Nou, here goes...

  1. Ik zal beginnen met wat volgens vele mijn meest schokkende eigenschap is: Ik houd helemaal niet van chocolade. Ja, je hoort mij goed. Ik, Adriana... vind chocolade vies! En niet zo'n klein beetje ook niet.
  2. Ik ben in het dagelijks leven naast fanatiek knutselaar ook nog eens edelsteen therapeute. Ik heb een certificaat en alles. Ik geloof namelijk dat die mooie wonderen der natuur naast schoonheid ook nog andere dingen te bieden hebben. De mooiste stenen vind ik Maansteen, Labradoriet, en Celestien.
  3. Ik ben perfectionistisch. Helemaal wat betreft schrijven. Als ik een brief schrijf en ik vind een letter of getal niet mooi, dan verpest dat voor mijn gevoel de hele brief en begin ik overnieuw. Gek genoeg heb ik die obsessie alleen met brieven die ik zelf schrijf. Van brieven van andere mensen vind ik namelijk bijna altijd dat zij een veel mooier handschrift hebben dan ik.
  4. Ik begin uit mijn schulp te komen. Heel lang droeg ik de tekenen van iemand die gepest werd op school door haar mede-studenten. Dat uitte zich in groot gebrek aan zelfvertrouwen, paranoia en faalangst. Ik begin nu meer en meer lef te krijgen en voel me ook lekkerder in mijn vel. Ik ben nu ook trots op wat ik heb gedaan, zoals bijvoorbeeld deze blog en deze vette award. Echt heel lief van je Caet!
  5. Ik laat geen dag aan me voorbij gaan zonder even een nummer van Beth Hart te hebben geluisterd. Zij is echt mijn all-time favoriete zangeres. Ik ben één keer naar een concert van haar geweest en die stem! She just blew me away! Het was echt helemaal te gek, verder houd ik ook heel erg van de muziek van ...Cher, je hoort het iemand van 23 niet vaak zeggen, ik weet het maar ik vind haar gewoon heel gaaf. (Ik mag ook heel graag naar afleveringen van de Golden Girls kijken trouwens, ook niet echt mijn leeftijd... maar wel hilarisch. En ze staan allemaal op Goinggoldenagain, een kanaal op Youtube.)



Phew, dat zit er op. Ik heb mijn hart bij jullie uitgestort. Geheimen gedeeld die ik had gezworen met me mee het graf in te nemen... maar goed. Eigenlijk valt er een zware last van mijn schouders....

Maar daar is hij weer, die last... want nu mag ik de award aan vijf anderen door gaan geven. En dat is echt héél erg moeilijk voor mij. Ik volg namelijk zoveel gave weblogs, maar goed... hier gaat hij dan.
De weblogs aan wie ik deze award graag door wil geven zijn: (tromgeroffel)

Tinke van Troosateljeeke
Suzanne van Saga Suus
Petra van Thesprinklesonacupcake
Ingrid van Ingthings
Mira van Mira's blog

Dat zijn de vijf uitverkorene. In willekeurige volgorde. Hun blogs zijn zeker een bezoekje waard. En aan hun de moeilijke taak om de award aan nog vijf personen door te geven.
Ik weet dat ik jullie opzadel met een zware last, hopelijk vergeven jullie mij, want echt het is héél héél héél moeilijk om maar vijf blogs te kiezen als ze allemaal wel zo'n award verdienen.

8 opmerkingen:

  1. Hé leuk! Merci dus!!
    En wat hebben we ongelooflijk veel dingen gemeen. Alleen ben ik echt wel gek van chocolade ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!! En lekker uit die schulp blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke weetjes!! En super dat je je beter in je vel voelt!!! Je mag trots zijn op jezelf en alles wat je doet!!

    Bedankt ook om de award aan mij door te geven, superlief ♥
    Ik heb hem ooit al eens gehad, maar heb ondertussen al heel wat lezers bij, dus ik post hem binnenkort zeker nog eens opnieuw, met nieuwe weetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hooi, oke leuk dat je dat ook doet ik doe het sinds vandaag en ik vind het echt hartstikke leuk! En echt een leuke blog heb je
    ik zal ook eens kijken wat voor lijm ik gebruik.
    Liefs vera,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,bedankt voor je reactie op mijn blog!!De kaart van de NS is zo leuk,hoop dat je er ook iets leuks mee ga verzinnen.Er zijn veel leuke dingen in ons land te bezichtigen!
    Fijne zondag verder,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig van het handschrift ^^ Ik heb twee handschriften. M'n 'echte' en m'n 'teachers handwriting'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je award ;), altijd leuk om er 1 te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen